Killzone Mercenary: بتا برداشت

[ad_1]

همه در یک بازی یا سری است که آنها فقط نمی کاملا “رسیدن” چیزی است که آنها مشکل دارند رمزگشایی فقط چه سر و صدا همه چیز در مورد. برای من یکی از این فرانچایز است که پلی استیشن منحصر به فرد تیرانداز اول شخص بازی های Killzone و به نظر می رسد من به تنهایی در آن مشاهده کنید. من همیشه تحسین آن جهان بسته بندی شده با توجه به جنگ جهانی 2 شباهت و قدرتمند نمایندگی فاسد شر دیکتاتوری برایند بیش از یک تمدن جمعیت به طور کامل توسط سری آنتاگونیست های وحشتناک Helghast آراسته خود را فورا تشخیص نارنجی چشم لباس. صرف نظر از شور و شوق من برای جهان توسعه دهندگان Guerrilla Games ساخته بود سنگین trudging از گیم پلی و تا حدودی سفت مکانیک تیراندازی موفق به نگه داشتن من سرمایه گذاری برای هر چیزی بیش از عبور برخورد با سری.

با که در ذهن این غیر معمول است که مانند بسیاری از صاحبان پلی استیشن ویتا من خودم مشتاقانه در انتظار آخرین ورود سری بازی های Killzone: مزدور. برای اولین بار بازیکنان خواهد بود قادر به گرفتن کامل بازی های Killzone تیرانداز اول شخص تجربه در رفتن کامل با عمیق رقابتی در حالت آنلاین. Killzone نیست اولین فریم در ثانیه برای رسیدن به ویتا سونی متعلق به مقاومت سری و اکتیویژن عظیم Call of Duty شد هر دو قبلا منتشر شده است بر روی سخت افزار در سال 2012 به یک ولرم پاسخ از طرفداران و منتقدان به طور یکسان; هر دو طراحی و توسعه توسط همان شرکت – نرم افزار پوچ. صاحبان نیروگاه قابل حمل امیدوارند که این Guerrilla Cambridge برای اولین بار در بازی های Killzone که ثابت خواهد کرد ویتا FPS ناجی و باک ژانرهای روند ناامیدی در قابل حمل. سونی به نظر می رسد اعتماد به نفس در بازی به عنوان پلی استیشن پلاس مشترکین تحت درمان قرار گرفتند, به, باز, بتا چند نفره آنلاین در اوایل هفته گذشته که من صرف برخی از زمان با.

به من اجازه می دهد برای شروع برداشت من گفت: چگونه شگفت زده هستم که 4v4 دور اجرای فوق العاده روان با کمی به هیچ لگ مسائل از طریق بازی هم من دیده ام هرگز یک بازیکن قطع یک بار در بازی. بالاترین ستایش که من بیان می تواند پس از Killzone Mercenary است که چگونه آن کاملا شبیه سازی بازی های Killzone 3 گیم پلی; موتور شده و منتقل شده به ویتا بنابراین sublimely آن را تکرار قبلی PS3 قسط به چنین درجه ای از آن را مانند یک کنسول بازی با کیفیت در کف دست خود را. حتی با من واهمه بیش از مطالب قبلی گیم پلی من کاملا لذت می برد در هر دور بازی کردم. بدون سایه شک اگر بتا هر نشانه ای Killzone می تواند بسیار به راحتی می تواند فریم در ثانیه ویتا است که منتظر است.

Killzone Mercenary خرس قوی بصری و گیم پلی شباهت به پیشینیان خود از آن را به آینده راه اندازی PS4 عنوان Killzone: Shadowfall. مکان های قابل دسترس توسط بازیکنان در نسخه بتا در حال غرق با سری های سنتی جنگ زده قهوه ای و خاکستری پالت. کنترل بسیار سخت تر از انتظار می رود با توجه به پرش به یک دستی; وجود دارد کمی تنظیم دوره اما بازیکنان باید acclimatise نسبتا به سرعت و پس از آن هر دو هدف و جنبش احساس پاسخگو و دقیق است. مزدور کنترل بدون شک و شگفت انگیزی بهتر از هر قبلی قابل حمل فریم در ثانیه با تشکر از ویتا دوقلو انگشت شست چوب و خوشبختانه احساس می کند به عنوان راحت به عنوان بازی بر روی کنسول های خانگی مانند PS3. صفحه نمایش لمسی قابلیت موجود است اما خوشبختانه uninvasive – اکثر ورودی لمسی نیز نقشه برداری به یک دکمه را فشار دهید اجازه می دهد بازیکن را انتخاب کنید که آنها ترجیح می دهند. تنها بصری چاقو کشتن ورودی نیاز به کشیدن صفحه نمایش لمسی از دست رفته این لمس QTE را اجازه می دهد تا دشمنان برای مقابله یا فرار از حمله اضافه کردن اضافی سطح مهارت برای رسیدگی آیا این را به سادگی تبدیل به یک دلخوری اما باقی مانده است دیده می شود.

همانطور که قبلا اظهار داشت: تمام فعالیت های بتا محدود به یک نقشه به نام خط ساحلی است که الهام سنگین از مناطق از Killzone گذشته را ندارد و در عین حال اعلام شده است که چگونه بسیاری از نقشه ها را از ویژگی های در خرده فروشی کامل آزاد کند. خط ساحلی است که به خوبی ساخته شده با ترکیب زیر زمین تونل, باز, طرح عرصه و برخی استراتژیک بالا زمین برای تک تیر اندازها – مناسب برای 4v4 مسابقات چند نفره در اطراف می چرخد. هنگامی که منتشر شد این بازی خواهد شد از ویژگی های سه حالت رقابتی آنلاین: مزدور جنگ چریکی جنگ و Warzone – Deathmatch, Team Deathmatch و اهداف بود. برای این منظور از بتا بازیکنان محدود به Warzone تنها. در Warzone دو رقیب ISA و Helghast در صورت خاموش در برابر یک دیگر تلاش برای تحقق متناوب اهداف قبل از رقبای خود را در جهت به نمره نقاط.

Warzone مسابقات شامل پنج دور شامل چهار نوع مختلف از متناوب هدف. دور لگد کردن با اولین پنج هدف به نام فضل. در فضل بازیکنان باید به صورت خاموش در برابر یکدیگر سنتی مانند deathmatch هر چند بر خلاف سنتی deathmach بازیکنان نیز باید به جمع آوری فضل کارت رقبا رها کردن پس از خود را شکست به این معنی که تیراندازی نمی بسیار خوب است مگر اینکه شما می توانید از بین بردن برای جمع آوری پاداش. در علاوه بر این به جمع آوری شکست دشمنان فضل کارت اگر آمپول تیم به اندازه کافی سریع هستند آنها پرش به نجات و مرحوم متحد کارت قبل از نیروهای مخالف ادعای کشتن. هدف این است که سریع ء و جذاب این مجموعه تا بقیه بازی کاملا هدایت بازیکنان به کار به عنوان یک تیم برای اطمینان از موفقیت مجموعه ای از کارت.

بعدی در لیست پخش است هکر این نوع هدف میآید تا در لیست دو بار هم به عنوان دوم و چهارم دور. در این حالت VAN-guard کپسول کاهش یافته است بر روی نقشه در داخل این کپسول ویژه موقت قدرت یو پی اس های بازیکنان که هک آنها به طور تصادفی یک مزیت است که شامل اما نه محدود به هوا به سطح و موشک های شخصی در خفا ژنراتور و یک قوس پرتاب میآورد که دشمنان در مجاورت نزدیک به تسلیم است. این ادعا در درون این کپسول طول می کشد یک مقدار خوبی از کار گروهی به عنوان یک نرم نیاز به هکر برای شرکت در یک مینی بازی از نمادهای تطبیق در حالی که انجام این کار آنها را به خطر آتش شدن متکی متحدان آنها را پوشش. مینی بازی به اندازه کافی ساده است به عنوان یک بصری و تاب های معمول انیمیشن باز و تایمر بدون تبدیل شدن به یک مزاحم; علاوه بر پاداش بازیکنان ماهر که قادر خواهد بود به ادعای جوایز با سهولت بیشتر.

با صدا غذا خوردن در وسط در دور سوم بازجویی. هدف در بازجویی است به دزدکی حرکت کردن بر رقبا و اعزام آنها با استفاده از مزدور را خشونت آمیز و حملات چاقو. این حملات با استفاده از قبلا ذکر شد, صفحه نمایش لمسی QTE را ساخت کشتن یک گروه از دشمنان در جانشینی سریع غیر ممکن است به جای آنها باید جدا; برداشت در یک زمان. دور می سازد برای یک بازی هیجان انگیز انحراف از تفنگ فوق العاده بازی مجبور رزمندگان به تغییر تاکتیک به رها کردن بر روی دشمنان. این کمترین نمره دور در پشته از چالش های که در بسیاری از بازی من بازی مبارزان ادامه داد: به سادگی ساقه هر یک از دیگر به جای تلاش برای بازجویی با چاقو می کشد ساخت نقطه به ثمر رساند دشوار است.

پس از دور چهارم متشکل از دیگری در هکر بازیکنان به یک درمان سنتی بسته شدن دور – تعداد بدن. با بدن تعداد تیم برابر یکدیگر بازمی گردد در حالت عادی تیم مسابقه مرگ, قوانین امتیاز تعلق می گیرد به هر طرف هر زمان که یک رقیب مبارز است که مقتول توسط یک متحد. در این حالت نمی کشد خیلی بیشتر توصیف از آن است و یک راه لذت بخش برای بستن ضرب وشتم. از آنجا که اکثر بازیکنان به نظر می رسد به بازی این راه 90% از زمان را که در آن اشاره شده و از دست دادن تیم می تواند معجزه آسا آمده پشت. به طور کلی Warzone حالت یک خنده خوب و قوی شاخص قدرت Killzones گیم پلی. دور نهایی تعداد بدن به سادگی باعث می شود من هیجان زده به بازی یک استاندارد team deathmatch.

مانند بسیاری از آنلاین تیراندازی عناوین هر “مثبت” عمل جوایز بازیکنان با تجربه اقدامات مانند: جان, عکس سر برداشتن مهمات و تکمیل اهداف ، تجربه در بازی های Killzone نیز دو برابر به عنوان اعتبار در ارز بازی استفاده می شود به خرید سلاح های جدید و زره و آیتم هایی که کمک به خیاط خود را به شخصیت مورد نظر خود را با سبک بازی. زمانی که بازی راه اندازی اقدامات از تک بازیکن را نیز اجازه می دهد تا مجموعه ای از اعتبارات اضافه کردن یک صلیب حالت ارزش برای پول دادن به بازیکن انتخاب چگونه آنها درآمد. آنلاین اعتبار رویکرد دوستانه سیستم است که اجازه می دهد تا بازیکن را به پیشرفت در طول مسیر آنها تمایل به جای از پیش تعیین شده از سیستم است که قفل بازیکنان از ارتقاء بسته به سطح خود را. صحبت از آن.

اگر چه بازیکنان اختصاص داده شده درجات و سطوح در یک مفهوم سنتی Killzone همچنین ویژگی های اضافی شاخص مهارت است. به یاد داشته باشید فضل کارت های که نیاز به جمع آوری می شود در دور اول از Warzone? خوب این طراحی شده است به نمایندگی از بازیکنان سطح مهارت در ترکیب با سبک بازی خود را. هر کارت است که توسط یک کارت از یک سنتی عرشه بازیکنان کسب یک رتبه از 2 به Ace بسته به چه مقدار پول آنها به دست آورده قبلی روز اعتبار بیشتری به دست آورده و بالاتر از نمایندگی. کت و شلوار تعلق می گیرد که بسته به نوع سلاح بازیکنان به ثمر رساند بیشتر می کشد با روز قبل ، جمع آوری کارت های را بدست آورده بازیکنان جوایز و به آنها انگیزه ای برای کشتن به عنوان بسیاری از انواع از بازیکنان به جمع آوری کارت های خود را به عنوان امکان پذیر است. علاوه بر این کارت یک شاخص بهتر از زمان مهارت از یک سطح.

در پایان تکه کوچکی در ارائه در Killzone Mercenary بتا دودی امید به عنوان این واقعیت سونی اجازه بازی برای رفتن به بتا باز چند هفته قبل از راه اندازی باید یک شاخص قوی است که آنها احساس اعتماد به نفس; با همین دلیل خوب. آنچه در دسترس را به بازی است و به خوبی جلا شدیدا کنترل جاذب چند نفره تجربه آشغال با انواع حالت های بازی هیجان انگیز. منحصر به فرد فضل سیستم کارت احساس می کند درست در صفحه اصلی بر روی یک سیستم قابل حمل که در آن بازیکن ممکن است یک شانس برای بازی هر روز. من Killzone فن رفتن به مزدور اما آن را نرم و صاف گیم پلی سرگرم کننده من برنده بیش از در حال حاضر من مشتاقانه در انتظار انتشار است. باز بتا در حال حاضر در دسترس برای همه صاحبان ویتا که می خواهید آن را به اتمام. به زودی بررسی کامل بررسی کنید.

[ad_2]