[ad_1]

آیا می دانید کتاب خود را به عنوان مسئول تا 90 درصد از کتاب خود را اولیه کشیدن قدرت ؟ در صورتی که برای تلفن های موبایل باور نکردنی, آیا شما می دانید که کتاب خود را عنوان می تواند خود را با شتاب بالقوه خواننده یقه و جلو او را برای به عنوان خوانده شده ؟ این همه در قدرت از برداشت اول است.

در اینجا پنج Q. U. I. C. K. عنوان کتاب تکنیک های برای کمک به شما در عنوان کتاب خود را به خوبی.

1. کمی خود را به عنوان. قرار دادن شماره در کتاب خود عنوان. محققان می گویند در عناوین دوازده یا کمتر از اعداد بهترین هستند. بیشتر از نه, با استفاده از یک شماره به عنوان یک خودکار کنجکاوی ماشه. هنگامی که نویسنده نوشت: پنج سریع عنوان کتاب تکنیک های اکثر مردم (که علاقه مند به ایجاد یک بهتر عنوان) می خواهید به بلافاصله به عنوان خوانده شده چه پنج تکنیک های ایجاد یک بهتر عنوان شده است.

2. Uplevel عنوان خود را از مرموز به قابل فهم است. من باید اعتراف مرموز و خلاق به عنوان شما را با شتاب توجه خوانندگان است. اما آیا آنها در پایان کار ؟ منظورم این است آیا آنها توجه رسم بالقوه خود را reader برای خواندن و سپس تحویل و یا نا امید? چیزی که به انجام این است که صنایع دستی خلاق اما قابل فهم عنوان آن شروع می شود و پس از اتمام. برای مثال من خلاق و مرموز عنوان “3 خوک کوچک به بازار رفت اما در یک رفت و سریع تر” ساخته خوانندگان کنجکاو. اما نسخه اصلاح شده انجام هدف من این خیلی بهتر است به عنوان “3 کمی کتاب به بازار رفت اما در یک رفت و سریع تر است.”

3. آتش علاقه خود را با عنوان. وعده های بزرگ را و تحویل در داخل خود کتاب. هنگامی که با استفاده از یک وعده بزرگ با دقت نظر و استفاده نکنید; و سپس شما را وعده بزرگ و تحویل. و یا یک سوال بپرسید که باعث می شود خوانندگان شما می خواهید برای باز کردن کتاب خود را و خواندن برای پیدا کردن چگونه شما پاسخ داده است. برای مثال یک نویسنده با استفاده از پیشنهاد این سوال که “آیا همه پدران را مجبور به ازدواج با یک مرحله مامان؟” او گفت: این یک سوال بود پسرش پرسید. او معتقد است این یک سوال است که تجسم درد و سردرگمی فرزندان طلاق پدر و مادر احساس می کنم و از همه مهمتر نیاز به کمک کار را از طریق.

4. ایجاد یک عنوان جاذب. بازاریابان و تبلیغ کنندگان به طور یکسان اعمال این روش به حداکثر. چرا شما فکر می کنم شعر و عبارات ماندن در ذهن ما برای ماه ها و سال های پس از تجاری است اجرا شود ؟ اگر آنها این کار را به خوبی به اندازه کافی آن را به طور موثر مارک محصول و یا خدمات. در همان راه ایجاد یک عنوان جاذب که بازتاب در خوانندگان خود ذهن است. استفاده از تجانس آوایی, قافیه و جاذب عبارات. تجانس آوایی است که با استفاده از کلمات پی در پی است که با شروع همان نامه است. تجانس آوایی نیز اتفاق می افتد زمانی که عناوین عبارتند از: تکرار صامت ها. آیا شما متوجه تجانس ‘title تکنیک’ در این مقاله عنوان?

5. نگه داشتن خواننده خود را در ذهن. در نظر بزرگترین نیاز و یا به چالش کشیدن مخاطبان خود را. در عنوان خود را نشان می دهد راه حل این است که در داخل صفحات کتاب خود را. و یا پیشنهاد خود را در عنوان کتاب است به فاش کردن صنعت اسرار. شما می خواهید به دست آوردن اضافی مورد علاقه برای کتاب خود را. همه به این دلیل که هر کس می خواهد برای کشف به خوبی نگه داشته اسرار خود را در این زمینه. خود کلمه ‘اسرار’ به معنی شما در حال گرفتن چیزی است که شما قرار نیست به آن دسترسی داشته باشید.

آیا تاخیر دیگر هیچ. در حال حاضر زمان برای ایجاد بهترین عنوان برای کتاب خود را. اگر شما ایجاد یک عنوان جاذب برای خود کتاب پیام خود را ممکن است هرگز دریافت فروش و توجه آن را سزاوار. بنابراین استفاده از پنج Q. U. I. C. K. تکنیک های فوق: کمیت خود را به عنوان uplevel به فهم آتش علاقه با یک سوال و یا وعده بزرگ ایجاد یک عبارت جاذب و نگه داشتن خواننده خود را در ذهن. شما باید تکنیک ها; در حال حاضر به ایجاد خود را به عنوان بهترین و رستگار!

[ad_2]


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *