چه تفاوت بین انیمیشن و چند رسانه ای?

[ad_1]

پس دقیقا چه تفاوت بین انیمیشن و چند رسانه ای?

کلمه های چند رسانه ای است که در خود توضیحی. آن را اشاره به عمل با استفاده از اشکال مختلف رسانه ها که ممکن است یا نه ممکن است شامل انیمیشن به طور همزمان در یک محصول خاص و یا پروژه. محصولات چند رسانه ای اغلب ترکیب متن, عکس, ویدئو, فیلم, انیمیشن و صدا در یک بسته بندی.

محصولات چند رسانه ای اغلب تعاملی در طبیعت و تنها می تواند به طور کلی ایجاد می شود و قابل دسترسی توسط یک دستگاه رایانه.

چند رسانه ای در حال حاضر شامل یک آرایه وسیعی از محصولات پروژه ها و خدمات. آشنا نمونه مبتنی بر کامپیوتر دوره های آموزشی (CBT”s) مورد استفاده در آموزش و پرورش و یا نمونه های آموزشی CD-Rom ها که اغلب مورد علاقه راننده یادگیرنده.

این رقم از یک هنرمند برای مثال حاوی یک headshot, بیوگرافی و نمونه کارها از کار است که پس از آن سوخته و تحویل در CD-rom نیز در نظر گرفته شود چند رسانه ای در طبیعت و چند رسانه ای است که اغلب مورد استفاده در محیط سازمانی در قالب ارائه.

حتی بازی های ویدئویی علاقه مندان به سیستم ایمنی بدن است به یورش چند رسانه ای انقلاب به عنوان او جنگ درون همیشه پیچیده و چند بازیکن عرصه بازی شناخته شده به عنوان MMORPGs.

یکی از مهم ترین ویژگی های چند رسانه ای محصول و یا خدمات است که بیشتر از نه تعاملی در طبیعت است. راننده یادگیرنده سی دی آموزشی که قبلا ذکر خواهد بود نخست به عنوان آن نیاز به کاربر برای تعامل با محتوای در سراسر.

این نوع آموزشی پلت فرم همچنین به عنوان یک مثال کلاسیک از غیر خطی فرم های چند رسانه ای است که نیاز به تعامل و ورودی از کاربر کنترل و تحویل محتوا. چند رسانه ای در آن فرم خطی – یک مثال ساده بودن سینما – ارائه می دهد کمی و یا بدون دامنه برای چنین تعامل و یا کنترل.

استفاده از واژه های چند رسانه ای است در طول سال تغییر و آن را تنها در طول 90 است که آن را به دست آورد و آن زمان معنی. چند رسانه ای می تواند زنده یا از پیش ضبط شده و با ظهور کامپیوتر قرص و تلفن های هوشمند پیشرفته سیستم عامل بازی و چند رسانه ای است که در حال حاضر یک نیروی فراگیر.

انیمیشن از سوی دیگر یک ” خاص سینمایی متوسط است که اغلب با بهره گیری از صدها و گاهی اوقات هزاران نفر از تصاویر ثابت. این تصاویر با هم ترکیب و ترتیب بیش از یک دوره زمانی خاص (cinematically زبان) معمولا 24, 25 یا 30 فریم در هر ثانیه است. هنگامی که این تصاویر که همه را کمی متفاوت باشد از یک دیگر در حال ضبط و پخش در جانشینی سریع آنها ایجاد توهم حرکت است.

انیمیشن را می توان 2D یا 3D. می توان دست کشیده و یا کامپیوتر تولید شده است. شامل خاک رس مدل عروسک سایه یا cut-outs. برخی از انیمیشن ممکن است شامل همه این عناصر ، خوب سینمایی, نمونه هایی از 3D, انیمیشن های داستان اسباب بازی شرک, شگفتانگیزان و Croods.

انیمیشن 3D یک منطقه بسیار پیچیده با اصطلاحات است که منحصر به فرد خود را دارد. اساسا 3D انیمیشن شروع می شود و با ایجاد و یا مدل سازی 3D مش شی یا شخصیت ایجاد می شود. این مش پس از آن می تواند تصفیه شده توسط طراح قبل از اینکه تقلب و برنامه ریزی برای حرکت. انیمیشن 3D نیاز به برخی از اساسی مهارت های طراحی با حداقل بسیار فنی و به شدت متکی بر استفاده از 3D بافت و نورپردازی.

سنتی 2D انیمیشن از سوی دیگر درگیر پردازش هزاران نفر از تصاویر منحصر به فرد کپی شده از اصل مقاله نقاشی بر روی شفاف acetates شناخته شده به عنوان Cels. هر Cel شد و سپس با دقت رنگی و مجموعه ای در برابر پس زمینه نقاشی قبل از اینکه عکس یکی یکی با کمک یک منبر دوربین.

این روش فیلم سازی ما خرید کلاسیک مانند سفید برفی و هفت کوتوله, 101 سگ خالدار و بانو و ولگرد.

Stopmotion animation شبیه به بالا تنها تفاوت در این است که یک جسم فیزیکی مانند یک عروسک سکس یا عروسک خیمه شب بازی ظاهر خواهد شد به حرکت خود را در آن زمانی که آن را دستکاری ذره ذره بين قاب عکس.

امروزه روند انیمیشن بسیار کمتر دست و پا گیر به اندازه انیمیشن ایجاد شده است و ویرایش بر روی کامپیوتر با استفاده از وکتور و یا تصاویر بیت مپ با نرم افزار های پیچیده استفاده می شود برای رنگ آمیزی و حرکت دوربین.

[ad_2]