نحوه شروع یک تجارت لباس. این می تواند یک فرایند همه گیر باشد ، اما با اولین نمونه اجرا شده و فروش مشتری رضایت زیادی می یابد. برای شروع یک تجارت لباس از برنامه نود مرحله ای ما استفاده کنید.
نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین
با پایان یافتن هفته مد لندن برای یک سال دیگر ، مشاغل مستقل مد روز در حال افزایش است
نحوه تهیه سهام: یک راهنمای ساده برای تهیه موجودی
هزینه بیمه تجارت چقدر است؟
هنگام شروع خط لباس ، کارهای انجام شده می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. در اینجا نه پایه اصلی ما برای پوشش قرار دارد.
برای شروع یک تجارت لباس راهنمای خود را رایگان دریافت کنید
راهنمای عمیق خود را برای شروع یک تجارت پوشاک امروز بارگیری کنید. با کلیک روی چند دکمه ، به نکات و نکات متخصص دسترسی پیدا کنید.
ایمیل خود را وارد کنید
دانلود
دانلود.
آدرس ایمیل شما توسط Simply Business استفاده خواهد شد تا شما را با آخرین اخبار ، پیشنهادات و نکات ارسال کنید. هر زمان که بخواهید می توانید از این ایمیلها مشترک شوید. به سادگی سیاست حفظ حریم خصوصی کسب و کار.
چگونه خط لباس خود را شروع کنید
1. در مورد طاقچه خود تصمیم بگیرید
شروع یک تجارت لباس یک سفر شخصی است. شما احتمالاً یک فرد خلاق هستید ، و ارائه آن در صنعت با سرعت بالایی متفاوت است. این احتمال وجود دارد که شما یک شکاف در بازار مشاهده کرده باشید یا یک طراحی منحصر به فرد را برای یک گروه خاص مشتری در نظر داشته باشید.
الهام بخش شما برای شروع ، مهم است که طاقچه خود را از مجموعه خارج تعریف کنید. آیا قصد دارید مانند یک پیراهن مشهور جهانی فرد پری ، یک پایه مخصوص یک مورد خاص بسازید؟ یا این می تواند یک سبکی خاص باشد که شما برای خط لباس خود در نظر دارید – به عنوان مثال محصولات خردسالانه و تمرکز شده طراحی شده توسط کودکان که با نام تجاری سبک Scandiborn به فروش می رسند ، یا لباسهای مردانه ای که به میراث منحصر به فرد خود گره می زنند؟
این همچنین می تواند یک تجارت پوشاک باشد که ناشی از نیاز یا اخلاق خاصی نیست ، از لباس های بی رحمانه گرفته تا لوازم جانبی کودک زودرس.
طاقچه خود را بشناسید و آن را در خاطر داشته باشید. حتی اگر با گذشت زمان بسیاری از طرح های دیگر را نیز شاخه کنید و معرفی کنید ، ایده اصلی شما میراث ، یک اصل راهنما و دلیلی را برای به یادگار می آورد.
2. بودجه خود را بسازید (یا برنامه کاری)
اگر این واقعاً فقط یک ایده کلاهبرداری است ، و شما طرح های خود را در مقیاس کوچک آزمایش می کنید ، برای شروع نیاز به یک برنامه کاری کامل ندارید. اگر مراقب باشید ایده شما بسیار سریع مقیاس شود ، بنابراین معقول است که حتی یک نقشه خشن را در پس زمینه نگه دارید نیز منطقی است.
بخاطر بسپار ، صنعت مد پیش بینی بسیار دشوار است. برنامه ها باید انعطاف پذیر باشند و هیچ تضمینی وجود ندارد ، بنابراین باید برای این چالش آماده باشید.
ایجاد بودجه…
حداقل برای چند ماه اول ، آن را پرداخت می کند تا امور ساده باشد. شروع با یک طرح که شما عاشق آن هستید ، می دانید که چگونه می توانید (یا خرید) بسازید و بازخورد خوبی در مورد آن داشته باشید ، بسیار راحت تر از راه اندازی با فروشگاه محصولات طولانی است.
این به شما کمک می کند تا یک چهره ثابت در ذهن داشته باشید و تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید بودجه خود را به همراه آنچه می خواهید به دست بیاورید ، هزینه کنید. سعی کنید فضای انعطاف پذیری را فراهم کنید – ممکن است شما هنوز قیمت مواد خاص ، به عنوان مثال یا هزینه های ساخت را نمی دانید – اما با در نظر گرفتن این بودجه اصلی ، به شما در تصمیم گیری هایی کمک می کنید که اولین فروش شما را هدایت کند.
بودجه شما به این بستگی دارد که آیا قصد دارید خودتان (یا با یک سازنده) لباس را طراحی کنید ، و یا از طراحان آن را با قیمت عمده فروشی بخرید. در هر صورت ، کوچک شروع کنید. برای شروع کار و با افزایش تقاضا ، در طراحان کوچکتر و یا تجهیزات اصلی سرمایه گذاری کنید ، می توانید پیامدهای اصلی خود را مرور کنید.
… و / یا یک طرح کسب و کار خط لباس
اگر به یک برنامه تجاری احتیاج دارید – شاید برای تأمین بودجه یا پشتیبانی دیگر – با استفاده از اصول اولیه شروع کنید. شما نیاز به ارائه یک نمای کلی از کسب و کار خود ، از جمله خلاصه اجرائی ، و یک طرح مشخص از نحوه شروع ، رشد و آماده سازی خط لباس خود در مقیاس دارید.
برای درک بازار هدف خود و سایر رقبا ، باید تحلیل هایی را که انجام داده اید نیز درج کنید. به یاد داشته باشید ، این نیاز به داده گرا ، مشخص و ترجیحاً کاری است که شما با منابع خارجی انجام داده اید. این فقط نمی تواند نظر شخصی شما در مورد چه اشتباهی در گزینه های فعلی بازار باشد (اگرچه جایی برای این وجود دارد!)
برنامه شما همچنین باید مشخص کند چه کسی در مشاغل شما دخیل است و چه کارهایی انجام می دهد ، خواه فقط شما باشد ، یا با هر کس دیگری همکاری می کنید. البته لازم است جایی برای محصول (محصولات) خود باقی بگذارید و در مورد برنامه هایی که برای برندسازی ، فروش و بازاریابی و همچنین عملکردها دارید صحبت کنید.
سرانجام ، هر کسی که برنامه شما را می خواند ، بیشتر به یک چیز اهمیت می دهد ، و این پول است. شما باید با یک بخش کاملی که وضعیت مالی فعلی کسب و کار شما (حتی اگر این خیلی ابتدایی باشد) ، اولویت های رشد و نحوه سرمایه گذاری آنها به پروازها کمک کند ، به پایان برسید.
3. تجارت خود را سازماندهی کنید
حتی اگر شما در حال نوشتن یک برنامه شغلی تمام عیار نیستید ، هنگام سازماندهی استارتاپ شما ، همان اصول اعمال می شود. ممکن است شما فقط قصد خرید یک چرخ خیاطی را داشته باشید و مستقیم به محل کار خود بروید ، اما حتی این هم هست
0 دیدگاه