میزان متابولیسم پایه: نقطه شروع برای برنامه کاهش وزن

[ad_1]

خود را میزان متابولیسم پایه یک ابزار است که مربیان و متخصصان تغذیه استفاده به عنوان یک نقطه شروع زمانی که در حال توسعه یک برنامه کاهش وزن. همه ما می دانیم چه متابولیسم پایه است – فرهنگ لغت تعریف آن به عنوان “میزان انرژی مصرف شده توسط یک استراحت ارگانیسم به سادگی در حفظ آن توابع اساسی.” این میزان متابولیسم پایه (BMR) یک اندازه گیری از انرژی مورد نیاز برای حفظ بدن در حالت استراحت است. آن کالری می سوزاند در حالی که انجام این کار هیچ چیز (غیر از ریاست بیش از بدن خود را توابع اساسی مانند هضم غذا و گردش خون و تنفس و…. البته). این طبیعت راه برای نگه داشتن شما را از رشد بی نهایت بزرگتر است. اما چگونه بازال متابولیسم بدن کمک به ما در شروع یک برنامه کاهش وزن?

این میزان متابولیسم پایه یک نقطه مرجع مورد استفاده قرار گیرد برای ما تعیین حداقل کالری روزانه نیاز دارد. ما می توانیم محاسبه BMR با استفاده از حساب ساده با توجه به این فرمول:

مرد: 66 + (x 6.3 وزن به پوند) + (12.9 × ارتفاع در اینچ) – (6.8 x سن به سال) زن: 655 + (4.3 x وزن به پوند) + (4.7 x ارتفاع در اینچ) – (4.7 x سن به سال)

برای نشان دادن, بیایید کشف این میزان متابولیسم پایه برای 40 ساله که 5’6 قد و وزن 150 پوند:

655 + (4.3 x 150) + (4.7 x 66) – (4.7 x 40) = 655 + 645 + 310 – 188 = 1,422 کالری

خود را میزان متابولیسم پایه است 1,422. این بدان معناست که این زن می سوزد 1,422 کالری فقط نگه داشتن بدن خود را عملکرد. پس چه یک مربی (یا شما) آیا با این اطلاعات ؟ این عدد نشان دهنده حداقل کالری شما نیاز به مصرف روزانه برای حفظ خودتان. اما اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن ؟ شما فقط باید کاهش کالری خود را, راست? اشتباه است.

هنگامی که شما را در کاهش کالری بدن شما واکنش نشان می دهد به طور طبیعی توسط کاهش پایین آن سوزاندن کالری برای محافظت از خود را از گرسنگی. حتی اگر شما در حال غذا خوردن, کمتر, وزن خود را همان باقی می ماند. اگر شما عادت به خوردن همان کالری اما بیشتر ورزش است که باید کار درست است ؟ اگر بدن خود را با این نسخهها کار سخت تر می کند و بیشتر انرژی دوباره آن را به کم کردن سرعت خود را در سوزاندن کالری و نتایج خود را ناچیز خواهد بود. به طوری که شما را به خوردن بیشتر کالری ؟ نیست که شکست هدف ؟ با توجه به جاش Bezoni تناسب اندام, متخصص و از بنیانگذاران BioTrust تغذیه. او می گوید: “ورزش باعث افزایش سوخت و ساز بدن. خوردن سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. ترفند این است که یادگیری به تعادل این دو به طوری که شما هنوز هم ایجاد یک کالری منفی تعادل است.”

بیایید می گویند شما محاسبه میزان متابولیسم پایه و آن را اجازه می دهد تا به شما برای سوزاندن 2000 کالری در روز است. دانستن این شما در یک رژیم غذایی و شروع به خوردن 1500 کالری در روز است که ایجاد یک 500 کسری. که به نظر می رسد به یک چیز خوب اما تحت خوردن تنها باعث کاهش سوخت و ساز خود را.

در حال حاضر اجازه دهید چند چیز را تغییر دهید. خود را میزان متابولیسم پایه هنوز هم اجازه می دهد تا به شما برای سوزاندن 2000 کالری در روز است. اما به جای کاهش کالری خود را به 1500 شما شروع به غذا خوردن 300 کالری بیشتر در هر روز, اما شما همچنین سوزاندن 800 کالری از طریق ورزش است. نتیجه ؟ شما همان 500 کالری کسری (2800 کالری سوخته – 2300 کالری مصرف شده) اما شما این کار را در حالی که افزایش سوخت و ساز خود را از طریق خوردن و بیشتر ورزش. این روند مفید است به خصوص برای کسی که کم بازال متابولیسم با توجه به محدودیت کالری و سبک زندگی بیحرکت. (ضمنا 500 کسری کالری در هر روز بازده 1 پوند کاهش وزن در هر هفته است.)

بازال متابولیسم بدن فراهم می کند یک پایه خوب برای حداقل کالری است. بدیهی است که مواد غذایی مناسب و ورزش برای موفقیت شما حیاتی هستند. یک رژیم غذایی از غذاهای شیرین و/یا یک برنامه ورزشی متشکل از بی راه رفتن بر روی تردمیل را به از دست دادن وزن دشوار است. اما اگر شما با استفاده از BMR خود را به عنوان یک نقطه شروع شما می دانید برای رفتن به زیر این سطح و اضافه کردن مواد غذایی و ورزش بر این اساس برای ایجاد یک کسری کالری.

بازال متابولیسم بدن شما می شود آغاز شده است. گام بعدی این است که تغییر در شیوه زندگی. یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات و میوه ها و پروتئین بدون چربی منابع دانه ها و آجیل (صرفهجویی) همراه با آموزش قدرت که شامل هر دو هوازی و بی هوازی خوب است فرمول به دنبال برای از دست دادن وزن و سلامت کلی. ورزشی خاص می تواند به شما یک تمرین کامل بدن نیز هست. بهترین نقطه شروع در حال توسعه یک طرح از دست دادن وزن است یک محاسبه خود را میزان متابولیسم پایه.

[ad_2]