فیثاغورس Sings The Blues

[ad_1]

من می خواهم به شما معرفی به رابطه موسیقی و هندسه. به عنوان گوته موجز قرار داده و آن را “هندسه موسیقی منجمد” و با که در ذهن اجازه دهید به بررسی این ادغام با پلاستیک, هنرهای تجسمی کاربرد آن در مجسمه های من و حدیثی داستان در آن اتفاق می افتند از درک ما از موسیقی است.

می توان آن را سخت به تصور کنید زندگی بدون موسیقی وجود دارد نمی تواند زندگی بدون موسیقی. آن است که به نظر می رسد ساختار و مکانیک از دنیای فیزیکی از ابعاد دیواره سلولی به فاصله و حرکات سیارات [ the music of the spheres] به ماهیت اساسی از ماده به عنوان شکل موج که در آن دانشمندان می تواند بهترین توصیف اکتشافات خود را به عنوان فواصل و لایههای ناشی از اساسی توجه داشته باشید – علم موسیقی آرامش. کمی تعجب است که موسیقی تمام artforms می تواند بیرون کشیدن فوری بیشتر از پاسخ های عاطفی است.

پس چرا سه خمیده سنگ مجسمه های نمایندگی های موسیقی صامت از اکتاو کامل چهارم و کامل پنجم? و به همین دلیل تا حدودی مبهم عنوان فیثاغورس sings the blues? چرا یک ریاضیدان / فیلسوف اعلام کرد که او “از خواب بیدار شد صبح تا به حال یک معنی ol’ قضیه در ذهن من”. فیثاغورس نمی مجسم به سادگی به زهر هر دانش آموز برای قرن ها آمده میان خود را میراث بزرگ او بود پیمان در موسیقی است.

به ناچار او را از خواب بیدار یک روز صبح و در زمان قدم زدن را از طریق شهر جایی که او در گذشته اتفاق افتاده آهنگر کارگاه و به خصوص صورت گرفته توسط صدا دار یادداشت های ساخته شده توسط خود را چکش قابل توجه سندان. که از یک ذهن کنجکاو او پا در داخل کارگاه و خواسته آهنگران اگر او می تواند خود را بررسی چکش.

آنها موظف و فیثاغورس تعیین وزن نسبت به یک اندازه چکش به بعد. او استدلال که تفاوت یا فاصله در صدای خود را و سپس آن را در همان دین و استنباط این به اکتاو یا diapason [ the relationship of the half to the whole ]چهارم توجه داشته باشید و یا diatessaron [ the relationship of three quarters to the whole ]و پنجم توجه داشته باشید و یا diapente [ the relationship of two thirds to the whole ]. از این نعمت غیر مترقبه, بی روح و صنعتی تجربه فیثاغورس تاسیس diatonic هشت توجه داشته باشید مقیاس بر اساس یک توالی از پنجم ما دادن بخش بیشتری از درک ما از موسیقی است.

او تعمیم این برای دیدن جهان به عنوان یک مظهر ریاضی, مشتق, موسیقی روابط – ایده هایی که جفت کردن با آن از دانشمندان امروز که پیشرفت های فن آوری تنها با توجه بیشتر ارز به این ادراک است.

وجود دارد موزیکال کیفیت در زبان یونانی بودن غربی زبان به افتراق بین حروف صدادار و صامت. این صامت نه حروف صدادار هستند که هارمونیک برای تلفن های موبایل. صدادار پویا برای تلفن های موبایل است که تشخیص صامت.

فیثاغورس’ موسیقی رساله به سرعت در این راه به پلاستیک هنر یونان و روم باستان. آنچه که ما در حال حاضر با توجه به سبک باستانی بود در آن زمان حکم برای جهانی هارمونیک سفارش – پالایش مساحت و حجم به نسبت. نظری کتاب از آقایان ویتروویوس تنها بازمانده از نسخه های خطی از فرمولهای این نسبت و شانزده صد سال بگذرد قبل از اجرا دوباره.

رنسانس تقریبا اتفاق افتاده در قرن دوازدهم و سیسترسیها راهبان در میان طرفداران اصلی این رویداد است. آنها سختگیرانه اعمال می شود موسیقی نسبت به ساختمان های خود را تحت فرمان “باید وجود داشته باشد هیچ, دکوراسیون, تنها دین”. از این رو خود را در کلیساها شد آکوستیک رسنترس که در آن مردم ساخته شده از موسیقی نسبت شعار خاصی نسبت در ساختمان های مربوطه نسبت به اجرام آسمانی توزیع شده در طول این نسبت در نتیجه یک انسان کر شد سماوی گروه کر.

دو قرن بعد از رنسانس هم می رسند و معمار هنرمند موسیقیدان و نویسنده لئون. باتیستا. آلبرتی به خوبی versed در Vitruvian ادبیات نوشته شده بود خود را از “چگونه به” راهنما برای معماران و هنرمندان زمان خود بود. آنقدر بزرگ بود که نفوذ خود را در رنسانس تفکر است که این پدیده در زمان او اسم – Albertism.

موضوع جدید و فن آوری های جدید متبلور در یک پیر پایدار هندسه جدید در حال حاضر دوباره در آغوش گرفت و با نشاط توسط هنرمندان در حال ظهور از عرفانی و خرافی ذهنیت قرون وسطی به اومانیسم رنسانس. این هنرمندان ترجیح ساده نسبت در کل شماره های که با آن به بیان روشن و دقیق ایده ها و اهداف درون منطقی و علمی محیط. موسیقی نسبت به جای غیر منطقی طلایی بسیار محبوب تر متعالی قرون وسطی هنرمندان را فراهم می کند وسیله ای برای متحد کردن نقاشی با معماری اصلی هنر موسیقی است. آهنگ هارمونی و ریتم اعمال می شود که با احتیاط صمیمی شعر زیر رنگ و فرم مجوز یک اثر هنری کامل خونسردی و اجازه می دهد تا بیننده را به دیدن اگر شما از شنیدن یک تجربه و پاسخ عاطفی است که شدت یافته است.

استفاده از موسیقی نسبت در نقاشی و معماری به طول انجامید به دوران باروک اما نه با همان شخصیکه در استعمال کلمات صحیح تحت اللفظی قدرت از رنسانس. رمانتیسیسم به سن تکلیف و انقلاب صنعتی شد و توانمند باند که با آن نسبت که smacked از کلاسیکگرایی نمی تواند به رقابت بپردازند و آنها را از سقوط به نفع. جالب اینجاست که این اتفاق در زمانی که آنها استفاده می شود با بزرگ نمایی آنها کشف شده بود نوسان موسیقی. همچنین در این زمان J. S Bach آورده بعدی عمده نوآوری در موسیقی توسط اتحاد کولی و موسیقی کلاسیک ما دادن ما, مدرن, مقیاس و کلید.

پس از آن موسیقی نسبت تا حد زیادی به زندگی در تبعید از هنرهای تجسمی. هندسه در کل میانگین طلایی در خصوص برد نسبتا سازگار استفاده عطف در شگفت انگیز ترین مکان.

اما در موسیقی به خودی خود پیشرفت اکتاو چهارم و پنجم را ظهور. مظلوم سیاه پوستان در ایالات جنوبی ایالات متحده آمریکا یافت می شود این پیشرفت به شهوت و میل خود را و شروع به نوشتن یک نوع جدید از موسیقی محلی خود را برای ابراز ناامیدی و غم و اندوه. آنها نام این سبک از موسیقی پس از مبهم قرون وسطی اصطلاح به معنی بدبختی رنج می برد در دست شیطان ; آنها آن را به نام بلوز. آنها به جهان یک نوع جدید از موسیقی مشتق شده از باستانی کشف و جالب به موجب موقعیت جغرافیایی آن را به شناخته شده توسط یک یونانی نامه / واژه دلتا بلوز و تاثیر این موسیقی بود که بی اندازه.

فرم طراحی کردم نه با هوی و هوس خیال یا شهود اما آموزشی پایبندی به سنت های هارمونیک نسبت. شور و شوق من برای این نسبت و میانگین طلایی نمی آید از حسرت حسرت برای برخی از گذشته عصر طلایی اما این واقعیت ساده است که من هندسه جستوجوی! اعتیاد است که هر دو سوخت و سیری توسط شیفتگی ذاتی حضور جهانی هارمونیک در ایجاد و ترکیب همه چیز خود را با استفاده از بیش از قرن ها در ترکیب و تمایل به آنها را به اصطلاح مدرن و اخیر vindicatory اکتشافات است که آنها روح از ماده است.

به نظر می رسد بنابراین مناسب به پس علم به هنر و مناسب در حال حاضر بیش از همیشه به بازگشت به انسان به جای کلاسیک, ارزش, از رنسانس. در ناسازگار خطرناک شبه قرون وسطی جهان سه فرفری, براق سنگ حکایت یک جهانشمولی. مبنی بر لذات جسمانی خطوط را چشم و دست cathartically همراه داده هارمونیک. ساختار بلورین از سنگ نیست واقعا بی اثر اما buzzes با فواصل لایههای و اصول کنکورد. یک تصویر از هندسه به عنوان منجمد, موسیقی و صدا را به صورت جامد.

[ad_2]