[ad_1]

من تجربه جانشینی زندگی تغییر شرایط همه در یک بار. این نیاز به یک سطح از پاسخگویی عاطفی و مراقبت از خود است که بسیاری از ما از جمله خودم چشم پوشی و یا غفلت.

بنابراین برای کسانی از شما که ممکن است در مواجهه با چالش های بزرگ است که باعث پایمال زنگ به صدا در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما در حرکت است. شما بیش از حد با ارزش برای شنا کردن در این آب های خطرناک برای بیش از حد طولانی و من واقعا امیدوارم که این کمک خواهد کرد که شما را به ضرب المثلی ساحل با خیال راحت و دست نخورده است.

مرحله 1 – افتخار خود را ALARM

زمانی که سیستم عصبی را برای تلفن های موبایل با احساس پایمال کردن توجه. در زیر برخی از نشانه هایی که مهم هستند به توجه اگر آنها مکرر مداوم و/یا در محدوده زمانی معین.

  • نشانه هایی از پایمال
  1. کارهای ساده احساس “بیش از حد” و یا “بیش از حد دشوار است”

  2. زندگی احساس هرج و مرج و دشوار است برای مرتب سازی و/یا اولویت بندی

  3. با تمرکز بر بیش از یک فعالیت/مسئولیت/کار در یک روز احساس می کند بیش از حد

  4. تمایل به قطع کردن/خاموش کردن و یا جلوگیری از: مکانها و چیزهایی که احساس می کنید بیش از حد

  5. تکرار احساسات تحریک, تحریک و فشار زمانی که فکر کردن در مورد زندگی خود و شرایط خود را

  6. احساس قادر به گرفتن نفس خود را و/یا که بیش از حد است در آینده شما را در یک بار.

  7. زندگی احساس بزرگتر از شما

  8. هراس روز خود را

  9. مه آلود, fuzzy, تکه تکه, تمرکز, توانایی

  10. اضطراب و بیخوابی حملات هراس

  11. ناگهانی و تغییرات شدید در: اشتها و رفتار و انگیزه و تمایل به سطوح انرژی است.

  12. احساس تنهایی

مرحله 2 – برای چک کردن دود/آتش

اگر زنگ خطر آتش سوزی می رفت در خانه خود را, شما می توانید بلافاصله برای بررسی این مشکل است. این مهم است که شما را به انجام همان چیزی که درونی خود را پایمال زنگ صدایی. این زنگ is a self-مکانیسم های حفاظتی و این هشدار شما را برای یک دلیل.

  • شناسایی محل و یا مکان در زندگی خود را که در حال تحریک زنگ

  • عنوان خاص که ممکن است

(برای مثال: پایان دادن به یک رابطه, حرکت از محل اقامت و کسب و کار همه در همان زمان… بله من است)

مرحله 3 – نرخ زنگ

یک, دو یا سه پایمال زنگ ؟ در اینجا این است که چگونه به…

  • اگر شما تنها با شناسایی یک یا دو تا از پایمال کردن نشانه های, پس از آن شانس هستند شما در یک

  • سه تا شش نشانه و سپس شما را در مورد دو

  • بیش از شش این سه زنگ (این است که هیچ چیز را به بازی در اطراف با… لطفا من می گویم این کار را با عشق و نگرانی سرعت عمل به خودتان کمک های حرفه ای)

گام 4 – دریافت کمک

لطفا توجه داشته باشید که آیا شما یک دو یا سه این جدی است. دولت از پایمال کردن یک مالیات بر سیستم عصبی و چیزی نیست که به شنا کردن در برای دوره های طولانی از زمان. حل شرایطی باعث می شود شما به احساس ضعف نمی افتد مگر اینکه شما در کاهش احساس پایمال و در حال حاضر شما می توانید انجام دهید این است که خود را. چرا ؟ از آنجا که شما در حال حاضر گرفته شده اقدامات خود را در حال حاضر ظرفیت و در عین حال عاطفی بیش از حد است که هنوز هم در حال حاضر و یا در حال افزایش است. بنابراین توجه به بدن و لطفا می شود برخی از کمک. در زیر برخی از گزینه های راهنما. من به شدت توصیه ترکیبی از بیش از یک!

روانی و کمک به اولویت ها (توجه کنید گفتم اولویت است. روانی و کمک به حمایت از یک اولویت در حالت پایمال کردن)

  • مشاوره / درمان / پزشکی حرفه ای

  • استراتژیست / مربیگری (Persian)

  • پشتیبانی نظیر

  • دوستان

  • خانواده

  • ارتباطات اجتماعی

فیزیکی شیوه های حمایتی

  • مدیتیشن / تمرکز حواس

  • یوگا ترمیمی

  • عمیق آهسته روزانه عمل تنفس

  • نور روزانه ورزش

  • گرفتن در خارج از منزل در طبیعت

مرحله 5 – صداقت زمانی که کمک برسد

گام پنجم سخت ترین است. آن را آسان به بحث در مورد شرایط ما باعث استرس زا احساسات. آن را فوق العاده دشوار است اما به فاش کردن تاثیر این شرایط در حال داشتن بر ما. اما افشای این تاثیر حیاتی است. آن حقیقت این است که من می خواهم به آن تماس بگیرید. و افشای این حقیقت است که کلیدی برای کاهش سطح خود را از پایمال کردن. بدون کاهش احساس پایمال کردن ذهن نمی تدبیر روشن منسجم و استراتژی برای مدیریت و/یا حل کنیم. به عبارت دیگر مردم اجازه دیدن درونی خود را غرق خود… بله شما باید آنها را نشان می دهد خود را در حال دست و پا زدن دولت است.

  • درک آن را برای رفتن به احساس بی دست و پا و ترسناک برای اولین بار در. منظورم این است که می خواهد به مردم نشان می دهد چقدر بد ما در حال مبارزه?

  • درک می کنم که این بهترین و مهم ترین چیز شما می توانید برای خودتان انجام دهید در حال حاضر

  • به خودتان این شانس. این است آنچه شما نیاز دارید.

  • آن را آهسته و می دانم که آن را نمی خواهد به همه ثابت در یک روز اما از آن بهتر خواهد شد

مهم نیست که چقدر توانا و به خوبی آموزش دیده و کارآمد و مهارت و غیره. که ما هر یک از ما را یک یا چند نقطه در زندگی ما که در آن پایمال زنگ زنگ خواهد شد. آن لحظه است لحظه ای سرنوشت ساز. آن لحظه که ما با هم می تواند رشد و پیشرفت و یا خطر مالیات خودمان را به یک بسیار مضر دولت است. بله اگر شما نگه داشتن فشار دادن آن می توانید دریافت کنید که جدی است. آن است که ارزش ریسک کردن نداره. شما بیش از حد با ارزش است. بنابراین مراقبت گوش دادن به خودتان و لطفا اقدام اگر پایمال زنگ زنگ. من مراقبت. مردم مراقبت. شما به تنهایی نیست و وجود دارد برای کمک به شما در ساحل.

با مقدار زیادی از عشق برای سلامت شما

لی

[ad_2]


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *