بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

به طور سنتی و به اصطلاح “بازار” اشاره به محل که در آن خریداران و فروشندگان دیدار برای تبادل کالا و خدمات. بازار است این اصطلاح بسیار رایج و شناخته شده برای همه, اما بسته به مقدار کالا به کار گرفته شده وجود دارد بازار عمده فروشی & خرده فروشی.

در مفهوم مدرن حس اصطلاح “بازار” دارای یک معنای گسترده تر. آن را اشاره به مجموعه / مجموعه ای از واقعی یا بالقوه خریداران از محصولات و خدمات.

وجود دسته بندی های مختلف از بازاریابی اما دو بخش دارد بخش اول بودن سنتی بازاریابی و دوم بودن بازاریابی دیجیتال است. در این مقاله ما خواهد شد بحث در مورد این روش در جزئیات.

01) بازاریابی سنتی

بازاریابی سنتی اشاره به هر نوع تبلیغات تبلیغات یا تبلیغات است که به طور کلی استفاده شده توسط شرکت ها/ سازمان های کسب و کار برای یک دوره طولانی تر است که میزان موفقیت ثابت شده است.

در زمان های قدیمی, بازاریابی, تعریف شده به عنوان جریان کالا و خدمات از تولید کننده به مصرف کنندگان است. این محصول گرا تعریف از بازاریابی است. تولید کننده تمرکز تنها بر روی محصولات است که آنها چه می تواند تولید / تولید & نیاز از مصرف کنندگان گرفته میگیرد.

روش های سنتی شامل تکنیک های چاپ و تبلیغات, مانند, خبرنامه, بیلبوردهای تبلیغاتی, تبلیغات روزنامه ها. اشکال دیگر هستند, تلویزیون, تبلیغات, رادیو, پخش تبلیغات در مورد محصول و یا خدمات هر شرکت.

نیاز به بازاریابی دیجیتال

از آنجا که پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر یک روز که خواستار تغییر در همه چیز. بازاریابی دیجیتال یک بخشی از computerisation. صحبت کردن در حدود 20 سال به عقب وجود دارد هیچ کامپیوتر بدون تلفن های همراه و البته بدون اتصال به اینترنت. اما به عنوان فن آوری رشد می کند و پس از مدتی تلفن های موبایل و کامپیوتر معرفی شده به زندگی انسان است. پس از برخی از زمان بیشتر امکانات اینترنت معرفی کردم که به ارمغان می آورد در مورد انقلاب دیجیتال. نمونه هایی از بازاریابی دیجیتال شامل وب سایت های شبکه های اجتماعی, ایمیل, شایع هستند. بازاریابی دیجیتال است که شبیه به یک سنتی اما با استفاده از دستگاه های دیجیتال و فناوری اطلاعات. آن را سریع تر و قابل اعتماد و آسان برای پیدا کردن متوسط و در نتیجه پذیرفته شده در سراسر جهان.

02) بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح گسترده است که اشاره به بازاریابی از طریق رسانه آنلاین مانند موتورهای جستجو و وب سایت شبکه های رسانه های اجتماعی و ایمیل های.بازاریابی دیجیتال است که گاهی نیز به نام آنلاین و یا اینترنت بازاریابی است.

دیجیتال (آخرین) روش بازاریابی شامل SEO (بهینه سازی موتور جستجو) SEM (بازاریابی موتور جستجو), محتوا, بازاریابی, کمپین بازاریابی, تجارت الکترونیکی, بازاریابی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها.

مختلف وجود دارد دلیلی برای رشد بازاریابی دیجیتال است.

1) بازاریابی دیجیتال تکنیک های بیشتر مقرون به صرفه تر از مفهوم سنتی.

2) دیجیتال فرایند سریع تر از یک نتیجه نتیجه گرا.

3) هر فرد / شرکت پیگیری/ عملکرد.

4) تمام مراحل بودن و قابل اعتماد تولید درآمد بهتر.

5) رسانه های دیجیتال تسهیل تعامل با مخاطبان هدف.

اما عوامل مختلفی که بر روند شرکت توانایی توسعه و حفظ موفق معامله و روابط با مشتریان هدف. وجود دارد به طور کلی دو نوع از محیط زیست در داخل هر سازمان است. یکی از پایدار است و نه در حال تغییر با زمان و تغییرات بسیار شایع است. دوم اینکه زمینه پویا است که در تغییر با توجه به تقاضا است.

برای انجام کسب و کار موفق, یا آن را ممکن است یا یک نیاز به توجه مناسب در انتخاب حق مصرف کنندگان ایجاد مخاطبان و توسعه ارزش برتر خدمات / محصولات.

[ad_2]