الیزابت – فراموش کردن سال توسط جان پسر

[ad_1]

اسطوره بهترین خدمت هستند منفجر شد در غیر این صورت آنها می توانند overinflate و در نتیجه پنهان کردن این ماده از هر ظرف. و در صورتی که ظرف بود که آگاهی ملی یا هویت یک ملت و سپس چنین بیش از egging باید اجتناب شود مبادا آن را تبدیل به overelaborated هنجار شده است.

در سالهای اخیر Tudors را تبدیل به سرگرمی ارز نه تنها در رسانه های بریتانیا. از سریال های تلویزیونی به رمان تاریخی به فیلم های ما را دیده اند مجموعهای از عرضه عمده داستان از هنری هشتم و الیزابت آن را به توان گفت. این اغلب منحط به صحنه درام یا whodunits از توطئه های سیاسی که در آن دقت و هموار است و از این تاریخ به ایجاد نوع ساده و کلیشه طرح که توده بازار تلقی به تقاضا است. “بر اساس یک داستان واقعی” که overworked و داخلی متناقض فرعی است و در حال حاضر پس overworked که آن بهتر خواهد بود حذف شده است. “ساخته شده در اطراف تاریخی نام” بهتر خواهد بود. و اگر وجود دارد هیچ کار اشتباهی با داستانی پس از آن اغلب اجازه می دهد تا تفاسیر که چالش دریافت حکمت وجود مشکلات واقعی وقتی است که داستان منتقل شده است به اسطوره که پذیرش چنان گسترده است که آن را ممکن است به چالش کشیده نمی شود. آن را می توان استدلال کرد که معانی مرتبط با واژه هایی مانند ملکه خوب Bess طلایی سن و یا حتی به سادگی الیزابت در معرض خطر بیشتر با تکیه بر داستانی از واقعیت است. یا شاید اینها دلتنگ برچسب معاصر آل متحده است که تصور می شود وجود ندارد در خود ما بار.

و تا چه لذت مطلق آن است که بر کتاب مانند الیزابت – فراموش کردن سال توسط جان مرد است. این یک کتاب است که واقعا بر اساس داستان واقعی از این دانشگاهی مورخ کلر دانشگاه کمبریج مراجع و توصیف هر گونه منابع است که خواننده ممکن است نیاز به پشت تا هر نقطه. دستخطی نیست کشیده بیانیه ای پشتیبانی می کند حقایق و رمز و راز است و تنها مجاز به پنهان کردن واقعیت است که شواهد وجود ندارد.

را فراموش کرده سال از جان مرد را به عنوان اشاره به بخش دوم از سلطنت الیزابت. سال قبل که قبل از این ناوگان در سال 1588 با چند قطعه پیشنهادات matchmakings و توطئه هستند که به صورت پس زمینه برای بسیاری از داستان. این سال بعد مشخص شد با جنگ و مشکلات اقتصادی و سیاسی فتنه است. آنها شاید تحت سلطه ملاحظات جانشینی پس از الیزابت البته تا به حال هیچ وارث. شایان ذکر است در اینجا که جان پسر موجب سبک استدلالی است که معاملات با مسائل به جای مخلوطی از وقایع به ترتیب زمانی مرتب را به عنوان زمینه بسیار زمينه مواد مربوط به سال قبل از 1588. این تصویر که ظاهرا انتخابی برخورد با سال های بعد از الیزابت سلطنت و در نتیجه حاوی مقدار گرد و شرح مفصلی از تمام سلطنت.

جان پسر متحده چند فرض است که باید راهنمای ما درک درستی از این دوره است. در قرن شانزدهم او می گوید: وضعیت نمی تهمت جنسیتی. الیزابت بود و این بدان معنی است که بسیاری از مردان در دادگاه تا به حال کم و یا هیچ احترامی برای او غیر از خود را به رسمیت شناختن او نخستزادگی. و چون او مادر بود آن بولین که پدر او پس از ازدواج خود را تکذیب کرد و طلاق و حتی که سوال شد توسط بسیاری از افراد به خصوص کسانی که از ایمان که همچنین می خواستم به انجام بیش از صرفا تضعیف این پروتستان ملکه. نویسنده این است بنحوی که مسائل جنسیتی هستند و یا نمونه های دیگر بوده است. به عنوان یک مورخ حرفه ای او است که به سادگی تعریف دامنه ارتباط است که منسوب به خود را در نظر. ثانیا چون الیزابت بود که یک زن مجرد موضوع جانشینی تا به حال به تسلط سلطنت او. در سال قبل این به معنای مختلف تصدیق به او در پیدا کردن شوهر به این امید که یک وارث مرد ممکن است تحقق. اما بعدها در دوره ای که جان پسر کتاب را پوشش می دهد الیزابت بیش از حد قدیمی به یاد کودکان به هر حال. بحث جانشینی پس از تغییر خواستگاری به بیشتر استراتژیک و سیاسی نشد.

در الیزابت – فراموش کردن سال, ملکه را به تصویر کشیده است اساسا به عنوان یک پادشاه قرون وسطی. او را دیدم که خودش را به عنوان فرود از خدا مطمئن قوم و خویش از همه دیگران که به اشتراک گذاشته شده این مسند نشانده نزدیکی به خداوند متعال است. از این رو او نمی تواند خودش را به امضای حکم مرگ برای ماری ملکه اسکاتلند باور است که تصمیم به کشتن سلطنتی توسط هر کسی مشروعیت بخشیدن به عمل و کسی که پس از آن ممکن است در آینده به آن را دریافت در گردن ؟ و از آنجا که این تعریف یک حمله مستقیم به خدا آن را نیز انجام میدهند به عنوان یک نتیجه. از این رو الیزابت دورویی در اجازه دادن به آن شناخته می شود او می خواست مری دفع در حالی که در همان زمان انکار هر گونه مسئولیت برای عمل در نتیجه نیاز به کسی که تصویب خواسته های خود را به بريدن برای خیانت است. این قرون وسطی سلطنتی بودند بالاتر از دلیل آن به نظر می رسد و همچنین بالاتر از قانون است. و پيامبرانش و به نظر می رسد همواره بازی منصفانه.

این عدم تمایل به امضای حکم مرگ بود و نه یک ضعف است که تحت تاثیر الیزابت بسیار اغلب. به نظر می رسد که فقط بوی یک توطئه و یا توطئه به سرعت منجر به همه بوی بودن نقاب بوی تازه جوهر تشکیل امضای او در دعوت به برج. جان پسر کتاب به طور منظم ما را به پای چوبه دار با این محکوم افراد – معمولا مردان از دوره و ارائه می دهد جزئیات از سرنوشت خود است. به خصوص به یاد ماندنی, جمله به طور خاص پیشنهاد شده توسط ملکه به حال یک مرد محکوم به دار آویخته فقط برای یک نوسان طناب به طوری که او می تواند پس از آن بود قطع و هنوز هم زنده است و هنوز هم آگاهانه و شاهد خود جرات و ضرب و شتم قلب قرار داده شده بر روی زمین در کنار او. در عصری که هنوز هم معتقد به قیام فانی بدن این treasonous felons تا به حال به تجزیه و قطعات جدا شده به اطمینان حاصل شود آنها هرگز روح خود را نجات داد. آن را ممکن است خدا خواهد شد اما قطعا آن بود که خود را حاکم نماینده خود بر روی زمین است.

این خوب ملکه Bess اتفاقا در عادت توزیع پایین مشابه سرنوشت کاملا به طور منظم. او همچنین حاضر به پرداخت حقوق به سربازان و ملوانان که مبارزه برای او لباس می پوشد خودش را در زر و زیور در حالی که او در جنگ زخمی بدون دریافت کمک و یا بازنشستگی و مجبور شدند به خواب ، او دو چشم کور به بیماری و اپیدمی که زده خود و نیروهای جمعیت. الیزابت میهنی قهرمان نیز و شاید duplicitously شکایت کرد برای صلح با اسپانیا ارائه فیلیپ دوم در نزدیکی تسلیم شرایط اگر او و او می تواند به توافق برسند به حک کردن منافع اقتصادی بین آنها است.

او دست انحصارات به درباریان و لابی در ازای کاهش درآمد. یک قدرت واقعی از جان پسر کتاب اصرار بر ترجمه دوران الیزابت ارزش به روز در حال حاضر از نظر. حاصل ضرب یک هزار به ارمغان می آورد به تمرکز شدید که تا چه حد ملی مالی شد حک شده توسط نخبگان. در حالی که parsimonious هنگامی که دیگران به علت دریافت الیزابت برای خودش خواستار تنها بهترین و گران قیمت ترین درمان است. آن را بعد از همه او راست.

الیزابت همچنین countenanced انگلیسی اقتصاد که مطرح سرقت در دریاهای آزاد به یک هدف استراتژیک است. و درباریان درمان اعزامی به عنوان شرکت های سرمایه داری با وزرا و گرفتن سهام در سرمایه گذاری در بورس برای یک سهم از کوله پشتی. و خیلی از این خواهد بود به سرقت رفته و قبل از آن اعلام شد و یا آن را به عنوان در حال فرود توسط گرداننده و یا صرف دزد که به وضوح آموخته خود را در اخلاق و رفتار از به اصطلاح betters. بازار آزاد بود ظاهرا اما کسانی که عمل به آن را در معرض خطر حبس.

بنابراین الیزابت – فراموش کردن سال خواهد بود کامل چشم بازکن برای هر کسی که جذب فرهنگ عامه تجسم از این سن. جان مرد کتاب شناسایی بسیار انسان صفات نمایش داده شده توسط این خدایی ملکه و استدلال آنها را به شدت در کنار این نگرش از معاصران او بود که او تنها بی ارزش ،

نه وجود دارد بسیاری از آمار و ارقام در جان پسر کتاب فوق العاده که بیرون آمدن صدمه ندیده یا شهرت و یا بدن. نه او مجموعه های خارج برای از بین بردن هر کسی که شهرت. به عنوان یک مورخ به او ارائه مدارک ارزیابی آن و سپس ارائه می دهد آگاهانه و متعادل ، این است که سالم به در آب و هوای فعلی پوپولیسم است بیش از حد اغلب مجاز به ادغام نسخه خود را از تاریخ را به پیام خود را. آن طوری که برای رسیدن به برخی از کنترل های معاصر در دستور کار از طریق ایجاد اسطوره و خانواده سلطنتی تودور melodramas نیست استثنا برای این قاعده است. الیزابت – فراموش کردن سال خواسته های ما به یاد داشته باشید ما در گذشته با دقت در تمام آن حماقت و در انجام این کار منفجر شدن بسیاری از خطرناک اسطوره ها است.

[ad_2]