سندیکای یکی از اولین بازی من تو را دیدم در آمیگا است. یکی از دوستانم از مدرسه ابتدایی تا به حال از آن و زمانی که من رفتم به مدرسه پس از یک روز او به من توصیه کرد که “بسیاری از تحقیقات در حال انجام است” نشانه من خیره در روی صفحه نمایش با یک گراف بر روی آن. من مانند “Whaaaaaaat” و او مانند “برای به دست آوردن سلاح های بهتر شخص!” و پس از آن من بود… شما تصویر را دریافت کنید. به عنوان به زودی به عنوان ما در نهایت به بازی به درستی تنها یک فکر به نظر می رسد در سر من – مرسی. اگر شما بازی نمی سندیکای بر روی هر پلت فرم توصیه من به شما در حال حاضر. آن عدم توجه به عموم (شما خواهید دید آنچه منظور من است) گذاشته و زمینه را برای بسیاری از امروز, عناوین محبوب.

سندیکای توسعه داده شد غوک بزرگ امریکایی که یاد آرم برای همیشه خواهد اچ به مغز من. غوک بزرگ امریکایی سحر و جادو نیست فقط متوقف کردن و شروع با سندیکای بدون هیچ پشت و کاتالوگ قابل توجه است و بدون برخی از اختراع خود را (همانطور که قبلا اعلام شده) بسیاری از محبوب ترین های امروز عناوین وجود نخواهد داشت.

غوک بزرگ امریکایی تاسیس شد و در سال 1987 توسط Les Edgar and Peter Molyneux. تیم خود را نیز متشکل از طراحان افسانه ای Gary Carr گلن Corpes (که ما مصاحبه اینجا) و پل مک لافلین. آنها تا به حال به صبر چند سال برای اولین ضربه سر و صدا و من نیاز به گفتن تنها یک کلمه – پرجمعیت. می گویند پرجمعیت بود شکستن زمین (هو هو) است عظیم گرفتن. 90 درصد از یکپارچهسازی با سیستمعامل پارسه دانم آنچه در آن است برای اولین بار به طور گسترده ای اذعان کرد: “بازی خدا”. این ایزومتریک همراه با نقشه جهان شامل یک کتاب واقعا شما باور دارید که شما مشغول به کار بودند که خدا خود را در “دفتر”. یکی از مورد علاقه من اقدامات در این بازی بود که “آیا یک نقطه از محوطه سازی” یعنی صاف کردن برخی از کوه ها (چون من احساس مانند آن) و نیز به نابودی برخی از دشمن پیروان زمین – بدون جو برای آنها در این سال!

منتشر شده در همان زمان به عنوان “آیات شیطانی”, غوک بزرگ امریکایی بودند در واقع هشدار داد توسط ایمیل های روزانه است که آنها نیز ممکن است دریافت یک فتوا مانند آقای رشدی – خوشبختانه آن هرگز محسوس و غوک بزرگ امریکایی اجازه داده شد برای ادامه!

بعدی غوک بزرگ امریکایی بازی به خاطر دارم که در Powermonger دیگر “بازی خدا” است که به معرفی یک بازی 3D موتور و نگاه فوق العاده است. من معتقدم که این عنوان پایه برای یاد سیاه و سفید PC عنوان (نیز طراحی شده توسط آقای Molyneux) با آن “زندگی مصنوعی” موتور و جمعیت آن آمار است. این بازی در زمان یک رویکرد متفاوت به پرجمعیت که در آن متمرکز شده و کمتر در terraforming جنبه (به سختی در تمام) و بیشتر بر حفظ جمعیت زنده (و یا نه!). بنابراین اثبات این است که نوآوری ندارد به شامل به طور کامل ایده های جدید به منظور کار می کنند.

اجتناب ناپذیر پرجمعیت عاقبت دنبال کرد (که دوباره عالی بود) اما آن را در طول سال 1993 و 1994 که غوک بزرگ امریکایی تولید شده دو تا از بازی های مورد علاقه همیشه. فوق سندیکا و همچنین پارک.

سندیکای اصلی مفهوم سلطه جهانی (من یک موضوع در اینجا غوک بزرگ امریکایی… ) از طریق فتح سرزمین (غوک بزرگ امریکایی!). این بازی در واقع تبدیل به یک جای نفت خام طنز در دنیای ما زندگی می کنند. این بازیکن را هدایت تیم خود را از چهار سایبورگها در اطراف گفت: سرزمین نابودی دشمنان با آتش زدن بسیاری از ساختمان ها و آرام (و یا نه چندان ملایم) اجبار از جمعیت است. شما پس از آن نیاز به مالیات مردم به منظور جمع آوری پول برای تحقیقات به عنوان من را لمس قبلا. همه از این در لذت بخش بازی های رایانه ای از سال 1993. این واقعیت است که مگا درایو پورت مشغول به کار فقط به عنوان به خوبی به عنوان آمیگا نسخه منتسب به بسیار با استعداد تیم در غوک بزرگ امریکایی.

و بنابراین به قطعه بعدی حیرت – پارک. من یک کودک در مدرسه ابتدایی که نمی خواهند خود را پارک و من به شما نشان می دهد یک دروغگو! پس از بازدید از برج آلتون یکی از تابستان اولین چیزی که من به خود جلب کرد در اول صبح پشت در مدرسه بود “فوق العاده لوپر” و یا چیزی که شبیه صدا. اگر چه پارک هدف اصلی کمتر سرگرم کننده صرف پول را به پول بیشتر, واحد طبیعت از ایجاد هر یک پارک بود که شادی را به شریک شدن در. می خواهید برای قرار دادن در یک دب اکبر در سمت راست در کنار برگر کلبه? بود مهمان من! در همه صداقت, من پارک بودند محقر در مقایسه با برخی ایجاد شده توسط دوستان و عموزاده اما شما خوشحال خواهید بود به می دانم که من در حال حاضر باید یک کپی برای اصلاح این! Roller Coaster Tycoon زمان بوده است به عنوان جانشین آن, اما شما ببینید که یک 16 بیتی نسخه در هر نقطه ؟ مگا درایو نسخه از پارک هنوز هم نگه می دارد تا که دوباره کاملا به سادگی شگفت انگیز با توجه به محدودیت های کنسول.

غوک بزرگ امریکایی نیز مسئول زرق و برق دار فرش سحر و جادو بر روی PC و بی انتها Dungeon Keeper (همچنین در PC) اما من همیشه به یاد داشته باشید آنها را برای نوآوری و زندگی آنها نفس را به 16 بیتی بدون در نظر گرفتن آشکار محدودیت. اگر هر چیزی, این بدان معنی است که ما فقیر پارسه نمی از دست فرو نشاندن طعنه ما PC-داشتن chums.

Electronic Arts شایسته ذکر در اینجا برای این بود که آنها منتشر شده این نقطه عطفی بازی با غوک بزرگ امریکایی. اجتناب ناپذیر ادغام با (یا الحاق به) Electronic Arts اتفاق افتاده در سال 2001 14 سال پس از این شرکت برای اولین بار تاسیس شد.

بنابراین ما می گویند با تشکر از شما به غوک بزرگ امریکایی برای خود نوآوری و تمایل به ماندن مربوطه. ما لذت بردن از عناوین خود را برای سال آمده است, فقط همین نیست نفس خود را نگه دارید برای هر مطلب زمان واقعی تحقیقات.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *